tirsdag 11. januar 2011

Idag :)

Idaag.
Var jeg på skolen :P
så fikk mamma eeendelig ny oppvasks Maskin! :D Gratis :)
Den var vi og henta nå da :)
og vi rev ut den gamle og så var det ett hemmeligt room :)
Bak oppvasksmaskinen ;P

mandag 10. januar 2011

5 timer..

Hei her er bilde av begynnelsen på en drafe jeg holdt på og lage :P
Bateriett gikk tomt før slutten og jeg brukte 5 timer på den-i strekk :o


Drawn all by my self :)
Hade må på skole :o

Outfit

Hei igår var jeg i Byen :D Og brukte laaangt over 900 xo Og ett tulle bild e:D

Og her er en outfit ;P

Modell ;o

Lol.. her sitter jeg dah.. Dautrøtt og snart på vei til skolen -.- isåfall her er Pusen minn er Modell Og Krazy på katwalken ;O Og ett fra meg når jeg var liten :)Ligna sykt moren min :o


avslappet





søndag 9. januar 2011

AAAAAAAlt for lite -.-

Idag Har jeg hatt så lite forskjellige ting jeg har gjort .. Jeg :

Tok bilder av My-katten min poserer -bilder får du xP
Gikk med søppelet...
Tengte en Hav drage og brukte totalt 5 timer på det o.o
Spiste middag...
Snakkte med Silje og Hanne.
Har enda ikke kommet meg ut av goodMorgen-kåpen
Kjøpt Julia-Blad på narvesen..eller fikk da :P
..
og så hadde jeg jo tatt disse bildene da..
Men den vill ikke overføre PGa Vi ikke har rette Windovs :(



-Amalie

lørdag 8. januar 2011

Moneey :3

Hei, haha :)
idag ..sov jeg til kl 11:00 ..så måtte jeg ut tl mamma-var hos pappa ..
kajse ikke d heller :Pså skulle vi på ikea i butikken og flere steder og det varte jo i evigheter :P
så når vi var på matbutikken coop-obs var det en sån postman pat leke ting da ved vinduet og det lå masse penger der! :D så jeg preste meg bak og tok alle pengene . xD

Totalt: 25 kr.. ikke så mye men nok! :P
ellers så har jeg og mamma bestilt på dolly dimples og bestilte king Kreole :D
Nam nam :) Og så sa vi på AF1 og snart er det dessert :J
elers skall vi koze oss myye ;P
ILUSLJ



--------------------
Sett spillelisten på siden? stopp eller bla ved og klikke på knappene :)