Idaag.
Var jeg på skolen :P
så fikk mamma eeendelig ny oppvasks Maskin! :D Gratis :)
Den var vi og henta nå da :)
og vi rev ut den gamle og så var det ett hemmeligt room :)
Bak oppvasksmaskinen ;P
tirsdag 11. januar 2011
mandag 10. januar 2011
5 timer..
Hei her er bilde av begynnelsen på en drafe jeg holdt på og lage :P
Bateriett gikk tomt før slutten og jeg brukte 5 timer på den-i strekk :o
Drawn all by my self :)
Hade må på skole :o
Bateriett gikk tomt før slutten og jeg brukte 5 timer på den-i strekk :o
Drawn all by my self :)
Hade må på skole :o
Outfit
Hei igår var jeg i Byen :D Og brukte laaangt over 900 xo Og ett tulle bild e:D
Og her er en outfit ;P
Og her er en outfit ;P
Modell ;o
Lol.. her sitter jeg dah.. Dautrøtt og snart på vei til skolen -.- isåfall her er Pusen minn er Modell Og Krazy på katwalken ;O Og ett fra meg når jeg var liten :)Ligna sykt moren min :o
søndag 9. januar 2011
AAAAAAAlt for lite -.-
Idag Har jeg hatt så lite forskjellige ting jeg har gjort .. Jeg :
Tok bilder av My-katten min poserer -bilder får du xP
Gikk med søppelet...
Tengte en Hav drage og brukte totalt 5 timer på det o.o
Spiste middag...
Snakkte med Silje og Hanne.
Har enda ikke kommet meg ut av goodMorgen-kåpen
Kjøpt Julia-Blad på narvesen..eller fikk da :P
..
og så hadde jeg jo tatt disse bildene da..
Men den vill ikke overføre PGa Vi ikke har rette Windovs :(
-Amalie
Tok bilder av My-katten min poserer -bilder får du xP
Gikk med søppelet...
Tengte en Hav drage og brukte totalt 5 timer på det o.o
Spiste middag...
Snakkte med Silje og Hanne.
Har enda ikke kommet meg ut av goodMorgen-kåpen
Kjøpt Julia-Blad på narvesen..eller fikk da :P
..
og så hadde jeg jo tatt disse bildene da..
Men den vill ikke overføre PGa Vi ikke har rette Windovs :(
-Amalie
lørdag 8. januar 2011
Moneey :3
Hei, haha :)
idag ..sov jeg til kl 11:00 ..så måtte jeg ut tl mamma-var hos pappa ..
kajse ikke d heller :Pså skulle vi på ikea i butikken og flere steder og det varte jo i evigheter :P
Totalt: 25 kr.. ikke så mye men nok! :P
idag ..sov jeg til kl 11:00 ..så måtte jeg ut tl mamma-var hos pappa ..
kajse ikke d heller :Pså skulle vi på ikea i butikken og flere steder og det varte jo i evigheter :Pså når vi var på matbutikken coop-obs var det en sån postman pat leke ting da ved vinduet og det lå masse penger der! :D så jeg preste meg bak og tok alle pengene . xD
ellers så har jeg og mamma bestilt på dolly dimples og bestilte king Kreole :D
Nam nam :) Og så sa vi på AF1 og snart er det dessert :J
elers skall vi koze oss myye ;P
ILUSLJ
--------------------
Sett spillelisten på siden? stopp eller bla ved og klikke på knappene :)
Abonner på:
Innlegg (Atom)










